torstai 22. marraskuuta 2018

Hemmottelua!

Olen aina tykännyt hemmotella itseäni, kukapa ei! Mutta usein se tuntuu unohtuvan. Miten monesti sitä ajattelee, kun tekee esimerkiksi kasvohoidon, että tästä minä otan säännöllisen tavan? Tai ne ihanat metsäretket.. Sitä menee metsään, syttyy siellä eloon ja vannoo käyvänsä metsässä tästä lähin joka viikko, ja havahtuu kuukauden päästä ettei ole edes nähnyt kuusta kuin televisiosta.

Nyt olen kuitenkin yrittänyt huolehtia itsestäni niin henkisesti, kuin fyysisesti. Saunan yhteydessä jalkakylpyä, lenkkiä metsään tai ihana kukkakimppu. Opiskelujen myötä kukkia ja metsää saa annostuksen suht säännöllisesti, mutta opettelua on. Että muistaa ja ennen kaikkea viitsii ottaa arjessa ajan hoitaakseen itseään.

Vajaa 2 viikkoa sitten kävin laitattamassa kynnet kuntoon Haukiputaalaisessa ARBeautyOne- kynsisalongissa. Mulla on paha tapa repiä kynsiä, ne kasvaa rumasti (omaan silmään) jos ehtii kasvaa. Mutta nyt on kynnet upeat vaikka keskellä yötä! Ah mitä ihanaa hemmottelua. Onhan mulla miljoona kynsilakkaa, ne jotenkin lisääntyy mun huomaamatta, mutta nämä on huolettomat ja ihanan naiselliset.



Ja mä tiedän, että siellä ruudun takana on ihania naisia, joilla on pikkujoulut tulossa tai pienelle hemmottelulle olis tarvetta. Voihan sitä olla henkilökohtainen pikkujoulu vaikka joka päivä.

Niimpä ihana Anna ARBeautyOne: sta haluaa tarjota teille rakkaat lukijat 10% alennuksen kynsienlaittoon! Alennus koskee uusia kynsiä, huoltoa, ihan kaikkea! Liike sijaitsee siis Haukiputaalla, suosittelen lämpimästi! Mainitset varatessa vain tämän blogin nimen ja saat alennuksen käyttöösi.


-Laura

* Instagram : melkein puolet minusta
* Facebooks melkein puolet minusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti