tiistai 19. maaliskuuta 2019

Kuulumisia hiljaisuuden jälkeen!

Suunnittelematta ja puolihuomaatta blogiin tuli tauko! Vaikka kirjoittamisen suhteen on ollut taukoa, olen mielessäni kirjoittanut ja blogi ollut ajatuksissa.

Nyt kuitenkin ajatuksia on jo niin paljon, että suotavaa niitä jo purkaa ulos päin :)

Tässä välissä olen käynyt edelleen uimassa. Se tuntuu liikuntamuotona sellaiselta, mikä kovin miellyttää. Viime viikolla aloitin työt puutarhalla, työ on todella fyysistä ja nyt huomaan, että kehonhuollolle on tilausta. Viime keväänä olin myös puutarhalla töissä, ja nyt jo huomaan olossa eroja viime vuoteen. Toki olen nytkin väsynyt, ja muutama viikko menee ihan totutellessa. Mutta viime keväänä oli totaalikooma.

Vaaka on mennyt piiloon, sen suhteen alkoi olla jo melkoinen stressi. Otan epäsäännöllisen säännöllisesti mittanauhalla mittoja, sekä vertailen matkan varrelta kuvia. Ensimmäisen vertailukuvan otinkin sunnuntaina! Ihan rehellisesti voin sanoa, että tuolle muutokselle olisi sokaistunut täysin jos sitä katsoisi vain peilistä. Toki vaatteista huomaa, olosta ja kropan tunnusta, mutta muutos kuvissa on kiva nähdä. Ja siitä saa lisää virtaa jatkaa. Niin ja kävin kehonkoostumusmittauksessa. Seuraava on ensi syksynä, odotan jo miten lukemat on muuttuneet.



Olen niin kiitollinen, että aloin tätä blogia kirjoittamaan ja pitämään julkista projektiseurantaa. Olen tutustunut upeisiin ihmisiin, heidän matkoihin sekä päässyt tekemään tosi mahtavia yhteistöitä. Mukavuusalueelta olen hyppinyt välillä rohkeasti isoja harppauksia, ja välillä pieniä. Ja jokainen askel on ollut tärkeä. Olen matkalla, jonka päämäärää en vielä täysin tiedä. Matkasta aion nauttia, kokeilla siipiä ja onnistua.

-Laura

Ps. Hyvin muodokkaat pohkeeni kaipaavat kumppareita, ilmianna jos tiedät miltä merkiltä löytyy isoille pohkeille sopivat kumpparit. Tai pohkeilla niin väliksi, mutta varpaat kastuu.

Intagram
Facebook

1 kommentti:

  1. Crocs jaunt lyhyemmän malliset sopii paksulle pohkeelle,ei tule niin ylös asti.Itsellä paksut pohkeet ja noi saappaat keltaisena sekä tummansinisenä,suosittelen.Vink!Vähän käytettynä näkyy olevan torissa myynnissä joskus.

    VastaaPoista