sunnuntai 9. joulukuuta 2018

Joko kerkesin luovuttaa?

Näin lähestyi minua eräs ihminen joku aika sitten. Blogissa ollut hiljaista, joko ehdit luovuttaa? No ensin aloin kiireesti vastaamaan, etten suinkaan. Sitten ärsyynnyin ja lopulta en vastannut mitään. Mutta mietin kovasti lähestymistapaa. Jos kiinnosti kuulumiset, olisi kai sen voinut toisellakin tapaa kysyä.

No kyllähän osa saattaa seurata siksi, että näkevät minne asti menen, onnistunko. Siinäkö seuraavat. Sillä aikaa kun seuraavat, minä menen ja etenen. Osan uskon seuraavan tsempin, myötäelämisen ja toki mielenkiinnon vuoksi. Ehkä joku saa minun projektista vauhtia omaan. Sitä toivon.



Blogissa on ollut muutaman viikon ajan hiljaista, se on totta mutta luovuttanut en ole! Instagramia olen päivittänyt, se on niin nopeaa. Siellä on muuten alekoodi Bombomille, sillä saa alennusta urheiluvaatteista sekä uimapuvuista!

Mitä minulle sitten kuuluu? No hyvää! Olen aloittanut harjoittelun opintojen edistämiseksi, olen lenkkeillyt, käynyt salilla työntämässä hurjia lukuja jalkaprässiin (300kg), ihmetellyt sitä mihin kroppani pystyy! Innostunut siitä mihin se pystyykään, kun saan itseni kuntoon. Olen yrittänyt nukkua enemmän, kuunnella tuntojani herkemmin. Ja kaikki tämä on toisaalta kauhean antoisaa, mutta myös uuvuttavaa. Mutta ehdottomasti kuulumisiani saa kysyä, vastaan parhaani mukaan. Niin ja tietysti olen virittäytynyt joulumoodiin! Olen kuunnellut useita joululahjatoiveita, saanut kymmenkunta listaa, olen kieputtanut jouluvaloja ja ollut itse enemmän solmussa kuin valot. Olen hyräillyt joulun sävelmää ja kieltämättä odotan lomaa. Lenkkeilyä ja hyviä elokuvia, pulkkamäkeä ja pitkiä unia, perheen kesken lautapelejä ja kaikkea mukavaa.

Askel kerrallaan eteenpäin :) Painokin laskee omalla painollaan. Päivitän kunhan pääsen tasakymppiin!

Kuulumisiin taas, mitä sinulle kuuluu?

-Laura

* Instagram
* Facebook

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti