maanantai 17. tammikuuta 2022

Sport- geenitestin tulokset+ alekoodi

Tein taannoin yhteistyön merkeissä Evogenomin kanssa Sport- geenitestin, jonka avulla pääsee tutustumaan omaan kroppaan tarkemmin perimän kautta.  Perinnölliset asiat on kiinnostavia ja jos niiden avulla saa työkaluja omaan hyvinvointiin, kannattaa se kurkata mitä ne tekijät siellä näyttää.

Testin tekemisestä voit lukea lukea enemmän täältä. Nyt katsotaan tuloksia ja millaisia ajatuksia ne herätti.

Ajattelin aluksi, että tälläinen testi olisi liian hifistelyä tavalliselle ihmiselle ja olisi enemmän urheilijan työkalu, mutta voin todeta tämän ajatuksen vääräksi. Testitulokset olivat mielenkiintoista luettavaa ja sain niistä valtavasti irti. Paketti on kaikkiaan 87- sivuinen joten tätä pitää lukea useampaan kertaan.

Osaan on ollut aavistuksiakin mutta yllätyksiäkin tuli vastaan. Sain tietää mm. olevani aamuihminen, vaikka voisin väittää sen olevan juuri toisinpäin. Varmasti liian vähäinen uni ja ylipaino vaikuttaa siihen tunteeseen, että aamut on olleet pitkään hankalia.

Painonpudotuksen suhteen sain valtavasti lisää ymmärrystä itseäni kohtaan. Ja ymmärryksen voi kääntää työkaluksi! Perimän kautta minulla on mm. keskivertoa voimakkaampi mieltymys makeaan. No tämän allekirjoitan täysin, voin välillä oikein kuulla herkkujen huutavan perääni.. Tuloksien mukaan perusaineenvaihduntani on keskimääräistä hitaampi. 

Sain myös tietää, että minun kannattaa suosia hitaita hiilareita, ruokailuun testituloksilla saa kyllä hyvää runkoa. Tietoa saa myös mm. napostelutaipumuksesta ja ruokahalusta.

Liikuntaan saa myös infoa, minulle tulokset kertovat että edustan keskivertoa kookkaampaa ja liikunnalla on iso merkitys painonhallinnassa ja laihdutuksessa. Vaikka sanotaan, että ruokavalio on suuressa roolissa painonpudotuksessa, saan tästä vahvistusta sille, että liikuntaan kannattaa minun panostaa myös alkuvaiheessa.

Aivan valtavasti mielenkiintoista infoa siitä kuka minä olen. Elämäntapamuutosmatka on ennenkaikkea matka itseeni ja odotan innolla itseeni tutustumista. Kuka minä olen, mitä minä haluan ja mihin minä olen matkalla..

Tällä hetkellä Sport-geenitestit ovat loppuunmyyty, mutta saan tarjota teille mahdollisuuden tutustua itseenne tarkemmin PREMIUM- geenitestin avulla alennettuun hintaan! Premium on suosituin testi, ja saatte sen tarjoushintaan 149e! Testin normaalihinta on 290e, joten nyt kannattaa tarjous hyödyntää. Testiin ei normaalisti kuulu raakadata, mutta seuraajina saatte sen kaupanpäälle, joten Premium+raakadata. Saat alennuksen koodilla LAURAPREMIUM. Koodi on voimassa 23.1.22 saakka.

Olen kyllä hyvilläni, että pääsin tutustumaan näin perusteellisesti perimääni. Kuten aiemmin totesin, näistä saa hyviä työkaluja itselle tukemaan muutosmatkaa.

-Laura

Ps. Löydät minut instagramista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti