torstai 11. lokakuuta 2018

Melkein puolet minusta!

Sopivan nimen päättäminen tälle blogille tuntui vaikealle, pyörittelin erilaisia vaihtoehtoja ja kysyin apuakin nimen suhteen. Lopulta päädyin yksinkertaisesti nimeen tavoitteen kautta.

Paljon puhutaan tänä päivänä itsensä löytämisestä, mutta minä olen matkalla jolla aion hukata melkein puolet itsestäni! Puhun tietysti kiloista.

Tavoitteena on siis iso painonpudotus. Olen asettanut itselleni tavoitteeksi reilu 65kg ja siitä aion kirjoitella täällä. Haluan muistaa kaiken tästä matkasta ja tiedän, että saan vauhtia kirjoittamisesta.

En ole tokikaan yksin tässä, vaan kaverina vauhtia laittaa LuomuPt eli Marko Vähäkangas.
Tällä kertaa ei valita oikoteitä vaan etsitään pysyviä keinoja ja toivottavasti löydän aidon kipinän liikkumiseen

Tervetuloa mukaan matkaan,
Laura

2 kommenttia:

  1. Hienoa että olet päättänyt kääntää uuden sivun elämässäsi. :) Itse aloitin 4kk sitten elämäntapamuutoksen ja -17kg olen nyt saanut tiputettua, mutta n. 25kg olisi vielä tiputeltavissa. Jos tarvitset vertaistukea niin minulle saa kirjoitella! (vaikka instagramissa nimimerkillä riikkalisa. :)

    Tsemppiä tulevaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, upea pudotus sinulla! Etsin instan puolelta ehdottomasti sinut :)

      Poista